Polyrytmi etc.

keskiviikkona, elokuuta 23, 2006

CMX - Melankolia

Eli pitäis luetella viisi kipaletta, joista saan voimaa. Hmm.

U2 - Stuck in a moment you can't get out of

Bonon teki tän kappaleen ystävänsä itsemurhan innoittamana. Tai siis, inspiroimana. Hmm. Eivät oikein sovi noin pirteät sanat tuohon. En nyt itse kuitenkaan tätä biisiä henk koht itsemurhan kautta tulkitse. You've got to get yourself together, elämässä on hetkiä joista pitää vaan päästä yli.

Me First And The Gimme Gimmes - End of the road / Wild World

Tuleepas nyt ylitsepääsemisbiisejä. Energisiä versioita kauniista lauluista. Mä diggaan.

Pink Floyd - Comfortably Numb

Parempi että on huonoja tunteita kuin ettei ole tunteita ollenkaan. Ja aivan älyttömän kaunista, eteeristä musiikkia. David Gilmourin soolo. Ah.

Sakari Kuosmanen - Kappale Kauneinta Suomea

Hieno tunnelma. Kaipaus. Hmm. Sakari Kuosmanen. Suomen suvi ja Heinäveden reitti. Naiset. Ah.

Horace Silver - Song For My Father

Klassikko. Ja itsesoitettuna varsinkin antaa hyvän mielen. En mä ihan niin paska ole kuin olen.

Ja bonuksena otsikko: en mä ole myöskään ainoa jolla menee paskasti. Varo liittymästä niihin, jotka usko eivät enää mihinkään.

Tämä oli siis haastemeemi, joka tuli Juhanilta. En tosin jaksa ketään haastaa. Sori. Mä oon kuumeessa.

Tunnisteet: ,

2 Comments:

  • Miten tuo näyttää niin helpolta. Hyviä, osuvia kipaleita.

    Parane pian!

    By Anonymous Anonyymi, at 23 elokuuta, 2006 23:19  

  • Se tuntui kyllä enskuulemalta vaikeelta. Mut sitten alkoi vaan tutkia last.fm:ää. Niin.

    Ja kyllä tästä paranee. Kyllä mä eilenkin hourailin auton ratissa helsingin katuja pitki. En ajanut jalankulkijoiden yli. Siis kovin monen.

    By Blogger Cane, at 24 elokuuta, 2006 21:56  

Lähetä kommentti

<< Home